სასწავლო თემის ავტორი
|
||
სახელი და გვარი
|
ქეთო მუკბანიანი
|
|
რაიონი
|
ლენტეხი
|
|
სკოლა
|
რცხმელურის საჯარო სკოლა
|
|
|
|
|
თემის
მონახაზი
|
||
თემის დასახელება
|
||
„წარმატების ფორმულა“
|
||
თემის შინაარსი
|
||
მათემატიკის
სწავლეების ერთ-ერთი ძირითადი ამოცანა სწავლის შემდგომი
ეტაპისათვის ან პროფესიული საქმიანობისათვის მოსწავლის მომზადებაა. ამ პროექტის
მიზანია მოსწავლეები გაეცნონ საქართველოში არსებულ ბიზნესებს, შეაფასონ და
დაგეგმონ სასურველი ბიზნესი კონკრეტული თანხის
ფარგლებში და თეორიულად გათვალონ მოსალოდნელი მოგება.
მოსწავლეები
ინტერესების მიხედვით დაიყოფიან ჯგუფებად. თითოეული ჯგუფი შეისწავლის მათ მიერ
განსახორციელებელი ბიზნესდაბანდების სფეროს. ჩაიწერენ ინტერვიუებს კონკრეტულ
ბიზნესში უკვე გამოცდილ ადამიანებთან, შეეცდებიან დაწერონ ბიზნესგეგმა, აწარმოონ
გათვლები, ააგონ დიაგრამები, და მოამზადონ
პრეზენტაცია.
|
||
საგანი
|
||
მათემატიკა
|
||
დონე/კლასი
|
||
XI კლასი
|
||
განხორციელების დროის ჩარჩო
|
||
10
45 წთ-იანი გაკვეთილი
|
||
თემის საფუძვლები
|
||
შინაარსობრივი სტანდარტები და ინდიკატორები
|
||
IX.4. მოსწავლეს შეუძლია
გამოთვლებთან და რაოდენობის შეფასებასთან
დაკავშირებული ამოცანების ამოხსნა.
მათ.IX.13. მოსწავლეს შეუძლია მონაცემთა ანალიზი და
დასკვნების ჩამოყალიბება.
21-ე საუკუნის უნარ-ჩვევები
● ახალი იდეების განვითარება,
განხორციელება და სხვებისთვის გაზიარება;
● მიზნობრივი კითხვების
ფორმულირება და დასმა სხვადასხვა მოსაზრების
გასაცნობად
და უკეთესი გადაწყვეტილებების მისაღებად;
● ინფორმაციის კლასიფიკაცია,
ანალიზი და სინთეზირება პრობლემების გადასაჭრელად და კითხვებზე პასუხების გასაცემად.
●
პასუხისმგებლობების
გაზიარება მუშაობის პროცესში.
●
ინფორმაციის
ეფექტურად და ეფექტიანად მოპოვება, კრიტიკული და კომპეტენტური შეფასება, ინფორმაციის
ზუსტად და შემოქმედებითად გამოყენება მოცემულ საკითხთან თუ პრობლემასთან დაკავშირებით;
●
ტექნოლოგიის
გამოყენება, როგორც ინფორმაციის კვლევის, ორგანიზების, შეფასებისა და კომუნიკაციის
საშუალების. ინფორმაციის ხელმისაწვდომობისა და გამოყენების ეთიკური/იურიდიული საკითხების
საფუძვლიანი ცოდნა.
|
||
მოსწავლეების ამოცანები/სწავლის შედეგები
|
||
|
||
მიმართულების მიმცემი საკვანძო შეკითხვები
|
||
ზოგადი კითხვა
|
|
|
თემატური კითხვები
|
|
|
შინაარსობრივი კითხვები
|
|
вторник, 5 мая 2015 г.
პროექტი
Подписаться на:
Комментарии к сообщению (Atom)
Комментариев нет:
Отправить комментарий